نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آژانس‌های طبیعت‌گردی و بوم‌گردی نقش تعدیل‌کنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانس‌های طبیعت‌گردی و بوم‌گردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
  • آگاهی از برند بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
  • آینده‌پژوهی شناسایی و تحلیل پیشران‌های اجتماعی حاکم بر سیاست‌گذاری توسعه گردشگری شهرهای ایران در افق 1404 با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 133-149]
  • آینده‌پژوهی واکاوی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان خرم‌آباد با روش تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 69-88]
  • آینده‌پژوهی تحلیل پیشران‌های ژئوپلیتیکی گردشگری کلانشهر تهران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]

ا

  • ارزش درک شده فراتحلیل مطالعات ارزش درک شده و وفاداری گردشگران در ایران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 41-56]
  • استان اصفهان مقاصد گردشگری ورزشی در مسیر پایداری: ارزیابی موانع و چالش‌ها مطالعه موردی: استان اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 117-132]
  • استرس نقش تعدیل‌کنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانس‌های طبیعت‌گردی و بوم‌گردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
  • اعتبار و اعتماد تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
  • افق 1404 شناسایی و تحلیل پیشران‌های اجتماعی حاکم بر سیاست‌گذاری توسعه گردشگری شهرهای ایران در افق 1404 با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 133-149]
  • اقامتگاه بوم‌گردی بررسی چالش‌های هوشمند سازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 17-35]
  • اکوسیستم بازاریابی الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]
  • الگوهای ذهنی شناسایی الگوهای ذهنی استقرار گردشگری الکترونیک: کاربرد روش‌شناسی کیو مطالعه موردی: شهرهای ساحلی مازندران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-17]
  • اهواز تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]

ب

  • بازار تاریخی تبریز تحلیل تأثیر مؤلفه‌های فرهنگی بر توسعه گردشگری خلاق شهری در بافت‌های تاریخی مطالعه موردی: بازار تاریخی تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-91]
  • بازاریابی خدمات فراتحلیل مطالعات ارزش درک شده و وفاداری گردشگران در ایران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 41-56]
  • بازاریابی گردشگری سلامت تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
  • بازدید مجدد از مقصد گردشگری طراحی مدل تاثیر راهنمایان تور در ارتقای صنعت گردشگری ایران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 33-48]
  • بحران کرونا نقش تعدیل‌کنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانس‌های طبیعت‌گردی و بوم‌گردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
  • برند تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • برند سازی مکانی تبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفه‌های تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]

پ

  • پارک ساحلی ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پارک‌های ساحلی مطالعه موردی: پارک ساحلی رود بشار شهر یاسوج [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 55-74]
  • پایداری مقاصد گردشگری ورزشی در مسیر پایداری: ارزیابی موانع و چالش‌ها مطالعه موردی: استان اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 117-132]
  • پیشران اجتماعی شناسایی و تحلیل پیشران‌های اجتماعی حاکم بر سیاست‌گذاری توسعه گردشگری شهرهای ایران در افق 1404 با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 133-149]

ت

  • تجربه برند تأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخ‌های رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-13]
  • تجربه گردشگری تبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفه‌های تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
  • تحلیل شکاف آسیب‌شناسی وضعیت بازار صنایع‌دستی با رویکرد گردشگری میراث مطالعه موردی: شهرستان آمل [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 89-110]
  • ترویج گردشگری طراحی مدل تاثیر راهنمایان تور در ارتقای صنعت گردشگری ایران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 33-48]
  • تصویر برند بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
  • تصویر شهر تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • تصویر مقصد مدل‌سازی عوامل موثر بر تصویر مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رضایتمندی گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 95-115]
  • تصویر مقصد طراحی مدل تاثیر راهنمایان تور در ارتقای صنعت گردشگری ایران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 33-48]
  • تعامل مشتری با برند تأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخ‌های رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-13]
  • تهران بررسی عوامل مؤثر بر گردشگری دوچرخه در شهرها مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
  • تهران تحلیل «ظرفیت‌های محیطی» گردشگری ادبی برای توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 111-126]
  • توسعه سیاسی تبیین اصول توسعه گردشگری شهری در شمال ایران؛ مورد پژوهی شهر کلاردشت [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • توسعه صنایع‌دستی تحلیل تأثیر مؤلفه‌های فرهنگی بر توسعه گردشگری خلاق شهری در بافت‌های تاریخی مطالعه موردی: بازار تاریخی تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-91]
  • توسعه گردشگری شناسایی و تحلیل پیشران‌های اجتماعی حاکم بر سیاست‌گذاری توسعه گردشگری شهرهای ایران در افق 1404 با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 133-149]
  • توسعه گردشگری تأثیر عوامل هویت شهر بر توسعه گردشگری مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 15-31]
  • توسعه گردشگری واکاوی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان خرم‌آباد با روش تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 69-88]

ج

  • جاذبه‌های ادبی تحلیل مؤلفه‌های مؤثر بر توسعه گردشگری فرهنگی در کلان‌شهر شیراز [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]
  • جذب گردشگر تأثیر عوامل هویت شهر بر توسعه گردشگری مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 15-31]

چ

خ

  • خدمات پلیس شیوه‌های ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 37-53]
  • خونسردی برند تأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخ‌های رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-13]

د

  • دسترس آسان تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
  • دل‌بستگی به برند مقصد بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
  • دوچرخه بررسی عوامل مؤثر بر گردشگری دوچرخه در شهرها مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
  • دوران پساکرونا سناریوهای آینده گردشگری شهری در دوران پساکرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 55-74]

ر

  • راهنمایان تور طراحی مدل تاثیر راهنمایان تور در ارتقای صنعت گردشگری ایران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 33-48]
  • رضایت‌مندی شیوه‌های ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 37-53]
  • رضایتمندی بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 37-53]
  • رضایتمندی مدل‌سازی عوامل موثر بر تصویر مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رضایتمندی گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 95-115]
  • رضایت و وفاداری گردشگر طراحی مدل تاثیر راهنمایان تور در ارتقای صنعت گردشگری ایران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 33-48]
  • روش تحلیل ساختاری واکاوی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان خرم‌آباد با روش تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 69-88]
  • روش‌شناسی کیو شناسایی الگوهای ذهنی استقرار گردشگری الکترونیک: کاربرد روش‌شناسی کیو مطالعه موردی: شهرهای ساحلی مازندران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-17]

ژ

  • ژئوپلیتیک شهری تحلیل پیشران‌های ژئوپلیتیکی گردشگری کلانشهر تهران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]

س

  • سرعین سناریوهای آینده گردشگری شهری در دوران پساکرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 55-74]
  • سناریو سناریوهای آینده گردشگری شهری در دوران پساکرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 55-74]

ش

  • شهرت تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • شهر تبریز الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]
  • شهر تهران بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 37-53]
  • شهر تهران مدل‌سازی عوامل موثر بر تصویر مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رضایتمندی گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 95-115]
  • شهر تهران تبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفه‌های تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
  • شهرستان آمل آسیب‌شناسی وضعیت بازار صنایع‌دستی با رویکرد گردشگری میراث مطالعه موردی: شهرستان آمل [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 89-110]
  • شهرستان خرم‌آباد واکاوی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان خرم‌آباد با روش تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 69-88]
  • شهر شیراز تأثیر عوامل هویت شهر بر توسعه گردشگری مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 15-31]
  • شهر کرمان و یزد بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
  • شهر مشهد بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری مذهبی مشهد در اسناد فرادستی شهری [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 121-146]
  • شهرهای هوشمند الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]
  • شهر یاسوج ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پارک‌های ساحلی مطالعه موردی: پارک ساحلی رود بشار شهر یاسوج [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 55-74]

ص

  • صنایع‌دستی آسیب‌شناسی وضعیت بازار صنایع‌دستی با رویکرد گردشگری میراث مطالعه موردی: شهرستان آمل [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 89-110]

ط

  • طرح‌های توسعه شهری بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری مذهبی مشهد در اسناد فرادستی شهری [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 121-146]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل مطالعات ارزش درک شده و وفاداری گردشگران در ایران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 41-56]
  • فضای سبز ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پارک‌های ساحلی مطالعه موردی: پارک ساحلی رود بشار شهر یاسوج [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 55-74]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]

ق

  • قدرت کم تحلیل تأثیر مؤلفه‌های فرهنگی بر توسعه گردشگری خلاق شهری در بافت‌های تاریخی مطالعه موردی: بازار تاریخی تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-91]
  • قصد بازدید دوباره تأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطه‌ای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
  • قیمت تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]

ک

  • کشش احساسی تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • کلاردشت تبیین اصول توسعه گردشگری شهری در شمال ایران؛ مورد پژوهی شهر کلاردشت [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • کلان‌شهر تبریز ارزیابی فضایی اثرات توسعه گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان در کلان‌شهر تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 19-35]
  • کلان‌شهر تهران تحلیل پیشران‌های ژئوپلیتیکی گردشگری کلانشهر تهران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
  • کلان‌شهر شیراز تحلیل مؤلفه‌های مؤثر بر توسعه گردشگری فرهنگی در کلان‌شهر شیراز [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]
  • کلان‌شهر مشهد شیوه‌های ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 37-53]
  • کیفیت ایمنی نقش تعدیل‌کنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانس‌های طبیعت‌گردی و بوم‌گردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
  • کیفیت برند بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
  • کیفیت خدمات تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]

گ

  • گردشگران سلامت تبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفه‌های تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
  • گردشگر مذهبی شیوه‌های ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 37-53]
  • گردشگری تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • گردشگری شناسایی الگوهای ذهنی استقرار گردشگری الکترونیک: کاربرد روش‌شناسی کیو مطالعه موردی: شهرهای ساحلی مازندران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-17]
  • گردشگری سناریوهای آینده گردشگری شهری در دوران پساکرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 55-74]
  • گردشگری تحلیل «ظرفیت‌های محیطی» گردشگری ادبی برای توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 111-126]
  • گردشگری تبیین اصول توسعه گردشگری شهری در شمال ایران؛ مورد پژوهی شهر کلاردشت [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • گردشگری ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پارک‌های ساحلی مطالعه موردی: پارک ساحلی رود بشار شهر یاسوج [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 55-74]
  • گردشگری ادبی تحلیل «ظرفیت‌های محیطی» گردشگری ادبی برای توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 111-126]
  • گردشگری الکترونیک شناسایی الگوهای ذهنی استقرار گردشگری الکترونیک: کاربرد روش‌شناسی کیو مطالعه موردی: شهرهای ساحلی مازندران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-17]
  • گردشگری خلاق تأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطه‌ای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
  • گردشگری خلاق شهری تحلیل تأثیر مؤلفه‌های فرهنگی بر توسعه گردشگری خلاق شهری در بافت‌های تاریخی مطالعه موردی: بازار تاریخی تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-91]
  • گردشگری دوچرخه بررسی عوامل مؤثر بر گردشگری دوچرخه در شهرها مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
  • گردشگری شهری بررسی عوامل مؤثر بر گردشگری دوچرخه در شهرها مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
  • گردشگری شهری مدل‌سازی عوامل موثر بر تصویر مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رضایتمندی گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 95-115]
  • گردشگری شهری سناریوهای آینده گردشگری شهری در دوران پساکرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 55-74]
  • گردشگری شهری ارزیابی فضایی اثرات توسعه گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان در کلان‌شهر تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 19-35]
  • گردشگری شهری تحلیل «ظرفیت‌های محیطی» گردشگری ادبی برای توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 111-126]
  • گردشگری شهری تحلیل پیشران‌های ژئوپلیتیکی گردشگری کلانشهر تهران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
  • گردشگری شهری تبیین اصول توسعه گردشگری شهری در شمال ایران؛ مورد پژوهی شهر کلاردشت [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • گردشگری فرهنگی تحلیل مؤلفه‌های مؤثر بر توسعه گردشگری فرهنگی در کلان‌شهر شیراز [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]
  • گردشگری فرهنگی تحلیل «ظرفیت‌های محیطی» گردشگری ادبی برای توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 111-126]
  • گردشگری مذهبی بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری مذهبی مشهد در اسناد فرادستی شهری [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 121-146]
  • گردشگری میراث فرهنگی آسیب‌شناسی وضعیت بازار صنایع‌دستی با رویکرد گردشگری میراث مطالعه موردی: شهرستان آمل [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 89-110]
  • گردشگری هوشمند الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]
  • گردشگری هوشمند بررسی چالش‌های هوشمند سازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 17-35]
  • گردشگری ورزشی مقاصد گردشگری ورزشی در مسیر پایداری: ارزیابی موانع و چالش‌ها مطالعه موردی: استان اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 117-132]

م

  • متغیرهای محیطی ارزیابی فضایی اثرات توسعه گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان در کلان‌شهر تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 19-35]
  • محیط طبیعی ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پارک‌های ساحلی مطالعه موردی: پارک ساحلی رود بشار شهر یاسوج [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 55-74]
  • مدل خودسازمان‌دهی ارزیابی فضایی اثرات توسعه گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان در کلان‌شهر تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 19-35]
  • مدل خوشه‌بندی ارزیابی فضایی اثرات توسعه گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان در کلان‌شهر تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 19-35]
  • مدیریت ارتباط با گردشگر بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 37-53]
  • مدیریت بحران نقش تعدیل‌کنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانس‌های طبیعت‌گردی و بوم‌گردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
  • مدیریت شهری تبیین اصول توسعه گردشگری شهری در شمال ایران؛ مورد پژوهی شهر کلاردشت [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • مدیریت گردشگری بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری مذهبی مشهد در اسناد فرادستی شهری [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 121-146]
  • معادلات ساختاری مدل‌سازی عوامل موثر بر تصویر مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رضایتمندی گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 95-115]
  • مقررات و چهارچوب قانونی تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
  • منابع انسانی نقش تعدیل‌کنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانس‌های طبیعت‌گردی و بوم‌گردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
  • منطق چیرگی خدمت تأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطه‌ای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
  • موانع و چالش‌ها مقاصد گردشگری ورزشی در مسیر پایداری: ارزیابی موانع و چالش‌ها مطالعه موردی: استان اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 117-132]

ن

  • نرم‌افزار میک‌مک واکاوی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان خرم‌آباد با روش تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 69-88]
  • نظریه تبادل اجتماعی تأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطه‌ای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
  • نظم و امنیت شیوه‌های ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 37-53]
  • نیت بازدید مجدد تأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخ‌های رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-13]
  • نیت توصیه به دیگران تأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخ‌های رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-13]

و

  • وفاداری بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 37-53]
  • وفاداری به برند مقصد بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
  • وفاداری گردشگران فراتحلیل مطالعات ارزش درک شده و وفاداری گردشگران در ایران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 41-56]

ه

  • هتلداری بررسی چالش‌های هوشمند سازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 17-35]
  • هم آفرینی ارزش تأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطه‌ای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
  • هویت شهر تأثیر عوامل هویت شهر بر توسعه گردشگری مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 15-31]