آژانسهای طبیعتگردی و بومگردینقش تعدیلکنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانسهای طبیعتگردی و بومگردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
آگاهی از برندبررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دلبستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
آیندهپژوهیشناسایی و تحلیل پیشرانهای اجتماعی حاکم بر سیاستگذاری توسعه گردشگری شهرهای ایران در افق 1404 با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 133-149]
آیندهپژوهیواکاوی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان خرمآباد با روش تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 69-88]
آیندهپژوهیتحلیل پیشرانهای ژئوپلیتیکی گردشگری کلانشهر تهران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
ا
ارزش درک شدهفراتحلیل مطالعات ارزش درک شده و وفاداری گردشگران در ایران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 41-56]
استان اصفهانمقاصد گردشگری ورزشی در مسیر پایداری: ارزیابی موانع و چالشها مطالعه موردی: استان اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 117-132]
استرسنقش تعدیلکنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانسهای طبیعتگردی و بومگردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
اعتبار و اعتمادتحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
افق 1404شناسایی و تحلیل پیشرانهای اجتماعی حاکم بر سیاستگذاری توسعه گردشگری شهرهای ایران در افق 1404 با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 133-149]
اهوازتحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]
ب
بازار تاریخی تبریزتحلیل تأثیر مؤلفههای فرهنگی بر توسعه گردشگری خلاق شهری در بافتهای تاریخی مطالعه موردی: بازار تاریخی تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-91]
بازاریابی خدماتفراتحلیل مطالعات ارزش درک شده و وفاداری گردشگران در ایران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 41-56]
بازاریابی گردشگری سلامتتحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
بازدید مجدد از مقصد گردشگریطراحی مدل تاثیر راهنمایان تور در ارتقای صنعت گردشگری ایران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 33-48]
بحران کرونانقش تعدیلکنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانسهای طبیعتگردی و بومگردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
برندتحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]
برند سازی مکانیتبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفههای تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
پ
پارک ساحلیارزیابی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پارکهای ساحلی مطالعه موردی: پارک ساحلی رود بشار شهر یاسوج [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 55-74]
پایداریمقاصد گردشگری ورزشی در مسیر پایداری: ارزیابی موانع و چالشها مطالعه موردی: استان اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 117-132]
پیشران اجتماعیشناسایی و تحلیل پیشرانهای اجتماعی حاکم بر سیاستگذاری توسعه گردشگری شهرهای ایران در افق 1404 با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 133-149]
ت
تجربه برندتأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخهای رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-13]
تجربه گردشگریتبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفههای تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
تحلیل شکافآسیبشناسی وضعیت بازار صنایعدستی با رویکرد گردشگری میراث مطالعه موردی: شهرستان آمل [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 89-110]
ترویج گردشگریطراحی مدل تاثیر راهنمایان تور در ارتقای صنعت گردشگری ایران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 33-48]
تصویر برندبررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دلبستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
تصویر شهرتحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]
تصویر مقصدمدلسازی عوامل موثر بر تصویر مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رضایتمندی گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 95-115]
تصویر مقصدطراحی مدل تاثیر راهنمایان تور در ارتقای صنعت گردشگری ایران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 33-48]
تعامل مشتری با برندتأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخهای رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-13]
تهرانبررسی عوامل مؤثر بر گردشگری دوچرخه در شهرها مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
تهرانتحلیل «ظرفیتهای محیطی» گردشگری ادبی برای توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 111-126]
توسعه سیاسیتبیین اصول توسعه گردشگری شهری در شمال ایران؛ مورد پژوهی شهر کلاردشت [دوره 10، شماره 4، 1402]
توسعه صنایعدستیتحلیل تأثیر مؤلفههای فرهنگی بر توسعه گردشگری خلاق شهری در بافتهای تاریخی مطالعه موردی: بازار تاریخی تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-91]
توسعه گردشگریشناسایی و تحلیل پیشرانهای اجتماعی حاکم بر سیاستگذاری توسعه گردشگری شهرهای ایران در افق 1404 با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 133-149]
توسعه گردشگریتأثیر عوامل هویت شهر بر توسعه گردشگری مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 15-31]
توسعه گردشگریواکاوی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان خرمآباد با روش تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 69-88]
ج
جاذبههای ادبیتحلیل مؤلفههای مؤثر بر توسعه گردشگری فرهنگی در کلانشهر شیراز [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]
جذب گردشگرتأثیر عوامل هویت شهر بر توسعه گردشگری مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 15-31]
خدمات پلیسشیوههای ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 37-53]
خونسردی برندتأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخهای رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-13]
د
دسترس آسانتحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
دلبستگی به برند مقصدبررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دلبستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
دوچرخهبررسی عوامل مؤثر بر گردشگری دوچرخه در شهرها مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
دوران پساکروناسناریوهای آینده گردشگری شهری در دوران پساکرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 55-74]
ر
راهنمایان تورطراحی مدل تاثیر راهنمایان تور در ارتقای صنعت گردشگری ایران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 33-48]
رضایتمندیشیوههای ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 37-53]
رضایتمندیبررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 37-53]
رضایتمندیمدلسازی عوامل موثر بر تصویر مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رضایتمندی گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 95-115]
رضایت و وفاداری گردشگرطراحی مدل تاثیر راهنمایان تور در ارتقای صنعت گردشگری ایران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 33-48]
روش تحلیل ساختاریواکاوی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان خرمآباد با روش تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 69-88]
ژئوپلیتیک شهریتحلیل پیشرانهای ژئوپلیتیکی گردشگری کلانشهر تهران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
س
سرعینسناریوهای آینده گردشگری شهری در دوران پساکرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 55-74]
سناریوسناریوهای آینده گردشگری شهری در دوران پساکرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 55-74]
ش
شهرتتحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]
شهر تبریزالگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]
شهر تهرانبررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 37-53]
شهر تهرانمدلسازی عوامل موثر بر تصویر مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رضایتمندی گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 95-115]
شهر تهرانتبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفههای تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
شهرستان آملآسیبشناسی وضعیت بازار صنایعدستی با رویکرد گردشگری میراث مطالعه موردی: شهرستان آمل [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 89-110]
شهرستان خرمآبادواکاوی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان خرمآباد با روش تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 69-88]
شهر شیرازتأثیر عوامل هویت شهر بر توسعه گردشگری مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 15-31]
شهر کرمان و یزدبررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دلبستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
شهر مشهدبررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری مذهبی مشهد در اسناد فرادستی شهری [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 121-146]
شهرهای هوشمندالگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]
شهر یاسوجارزیابی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پارکهای ساحلی مطالعه موردی: پارک ساحلی رود بشار شهر یاسوج [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 55-74]
ص
صنایعدستیآسیبشناسی وضعیت بازار صنایعدستی با رویکرد گردشگری میراث مطالعه موردی: شهرستان آمل [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 89-110]
ط
طرحهای توسعه شهریبررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری مذهبی مشهد در اسناد فرادستی شهری [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 121-146]
ف
فراتحلیلفراتحلیل مطالعات ارزش درک شده و وفاداری گردشگران در ایران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 41-56]
فضای سبزارزیابی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پارکهای ساحلی مطالعه موردی: پارک ساحلی رود بشار شهر یاسوج [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 55-74]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتالگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]
ق
قدرت کمتحلیل تأثیر مؤلفههای فرهنگی بر توسعه گردشگری خلاق شهری در بافتهای تاریخی مطالعه موردی: بازار تاریخی تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-91]
قصد بازدید دوبارهتأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطهای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
قیمتتحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
ک
کشش احساسیتحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]
کلاردشتتبیین اصول توسعه گردشگری شهری در شمال ایران؛ مورد پژوهی شهر کلاردشت [دوره 10، شماره 4، 1402]
کلانشهر تبریزارزیابی فضایی اثرات توسعه گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان در کلانشهر تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 19-35]
کلانشهر تهرانتحلیل پیشرانهای ژئوپلیتیکی گردشگری کلانشهر تهران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
کلانشهر شیرازتحلیل مؤلفههای مؤثر بر توسعه گردشگری فرهنگی در کلانشهر شیراز [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]
کلانشهر مشهدشیوههای ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 37-53]
کیفیت ایمنینقش تعدیلکنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانسهای طبیعتگردی و بومگردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
کیفیت برندبررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دلبستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
کیفیت خدماتتحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
گ
گردشگران سلامتتبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفههای تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
گردشگر مذهبیشیوههای ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 37-53]
گردشگریتحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]
گردشگری خلاقتأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطهای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
گردشگری خلاق شهریتحلیل تأثیر مؤلفههای فرهنگی بر توسعه گردشگری خلاق شهری در بافتهای تاریخی مطالعه موردی: بازار تاریخی تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-91]
گردشگری دوچرخهبررسی عوامل مؤثر بر گردشگری دوچرخه در شهرها مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
گردشگری شهریبررسی عوامل مؤثر بر گردشگری دوچرخه در شهرها مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
گردشگری شهریمدلسازی عوامل موثر بر تصویر مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رضایتمندی گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 95-115]
گردشگری شهریسناریوهای آینده گردشگری شهری در دوران پساکرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 55-74]
گردشگری شهریارزیابی فضایی اثرات توسعه گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان در کلانشهر تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 19-35]
گردشگری شهریتحلیل «ظرفیتهای محیطی» گردشگری ادبی برای توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 111-126]
گردشگری شهریتحلیل پیشرانهای ژئوپلیتیکی گردشگری کلانشهر تهران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
گردشگری شهریتبیین اصول توسعه گردشگری شهری در شمال ایران؛ مورد پژوهی شهر کلاردشت [دوره 10، شماره 4، 1402]
گردشگری فرهنگیتحلیل مؤلفههای مؤثر بر توسعه گردشگری فرهنگی در کلانشهر شیراز [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]
گردشگری فرهنگیتحلیل «ظرفیتهای محیطی» گردشگری ادبی برای توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 111-126]
گردشگری مذهبیبررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری مذهبی مشهد در اسناد فرادستی شهری [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 121-146]
گردشگری میراث فرهنگیآسیبشناسی وضعیت بازار صنایعدستی با رویکرد گردشگری میراث مطالعه موردی: شهرستان آمل [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 89-110]
گردشگری هوشمندالگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]
گردشگری ورزشیمقاصد گردشگری ورزشی در مسیر پایداری: ارزیابی موانع و چالشها مطالعه موردی: استان اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 117-132]
م
متغیرهای محیطیارزیابی فضایی اثرات توسعه گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان در کلانشهر تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 19-35]
محیط طبیعیارزیابی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پارکهای ساحلی مطالعه موردی: پارک ساحلی رود بشار شهر یاسوج [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 55-74]
مدل خودسازماندهیارزیابی فضایی اثرات توسعه گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان در کلانشهر تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 19-35]
مدل خوشهبندیارزیابی فضایی اثرات توسعه گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان در کلانشهر تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 19-35]
مدیریت ارتباط با گردشگربررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 37-53]
مدیریت بحراننقش تعدیلکنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانسهای طبیعتگردی و بومگردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
مدیریت شهریتبیین اصول توسعه گردشگری شهری در شمال ایران؛ مورد پژوهی شهر کلاردشت [دوره 10، شماره 4، 1402]
مدیریت گردشگریبررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری مذهبی مشهد در اسناد فرادستی شهری [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 121-146]
معادلات ساختاریمدلسازی عوامل موثر بر تصویر مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رضایتمندی گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 95-115]
مقررات و چهارچوب قانونیتحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
منابع انسانینقش تعدیلکنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانسهای طبیعتگردی و بومگردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
منطق چیرگی خدمتتأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطهای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
موانع و چالشهامقاصد گردشگری ورزشی در مسیر پایداری: ارزیابی موانع و چالشها مطالعه موردی: استان اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 117-132]
ن
نرمافزار میکمکواکاوی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان خرمآباد با روش تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 69-88]
نظریه تبادل اجتماعیتأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطهای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
نظم و امنیتشیوههای ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 37-53]
نیت بازدید مجددتأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخهای رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-13]
نیت توصیه به دیگرانتأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخهای رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-13]
و
وفاداریبررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 37-53]
وفاداری به برند مقصدبررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دلبستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
وفاداری گردشگرانفراتحلیل مطالعات ارزش درک شده و وفاداری گردشگران در ایران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 41-56]
هم آفرینی ارزشتأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطهای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
هویت شهرتأثیر عوامل هویت شهر بر توسعه گردشگری مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 15-31]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد